Dinçer Çankaya Seni Seviyorum

Seni Seviyorum
Uykularım kaçtı
Aydınlığı lime lime eden karanlıkta
Nedense aklımdasın 
Denklemler kuruyorum sana dair
Seni seviyor ve sana bir gül veriyorum
karacadağa bakıyorum oradasın
Karadeniz yaylalarında
Egenin incisinde
Seni seviyor ve sana bir gül veriyorum
Name name türkülerdesin
Mezopotamyada
amed de kösedağda ve ülkemde
Her yerdesin nemrutta
Van gölünün güzelliklerinde
Seni seviyor ve sana bir gül veriyorum
Gökkuşağındasın ve bütün renklerle
Dans eden yağmursun
Topraksın açılmamış gonca gülümsün
Ruhumu aydınlatan güneşimsin
Seni seviyor ve sana bir gül veriyorum
Çocukluğumdasın gerçekleşmeyen düşlerimde
araratın göz ağrısısın
süphanın sevdalısı
Başımın tacı gönlümün sultanı
Seni seviyor ve sana bir gül veriyorum

Dinçer Çankaya -KHA

Yorum Gönder

0 Yorumlar